Vacature Havenmeester

Word lid, meld je nu aan!

WSV 'De Vechtstreek' Ommen

Watersportvereniging en Jachthaven in Ommen

Vacature: Parttime havenmeester, Watersportvereniging “De Vechtstreek” Ommen

Watersportvereniging “De Vechtstreek” in Ommen is een kleinschalige jachthaven gelegen aan de Vechtkade in Ommen. We bieden een prachtige omgeving voor watersportliefhebbers en streven ernaar om onze klanten een uitstekende service te bieden. Als havenmeester speel je een belangrijke rol in het beheer en de veiligheid van onze jachthaven, waarbij je zorgt voor een positieve ervaring voor onze gasten.

Functieomschrijving:

Als havenmeester ben je verantwoordelijk voor het dagelijks beheer van onze kleinschalige jachthaven. Je houdt toezicht op de aankomst en het vertrek van boten, coördineert de ligplaatsen en zorgt ervoor dat de faciliteiten goed worden onderhouden. Je bent het aanspreekpunt voor onze gasten en biedt informatie en ondersteuning waar nodig. Daarnaast werk je nauw samen met de andere havenmeesters en het bestuur om ervoor te zorgen dat de haven goed en veilig wordt beheerd.

Taken en verantwoordelijkheden:

Functievereisten:

Wij bieden:

Vermeld de functietitel "Havenmeester" in het onderwerp van de e-mail. We kijken ernaar uit om van je te horen en bedanken je bij voorbaat voor je interesse in WSV de Vechtstreek!